ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ניופאן בקמפיין השקה למסכי ה-LCD של טושיבה
במסגרת ההחדרה יוענקו לראשונה 5 שנות אחריות על המסכים, המצויידים בטכנולוגיית MAGIC SQUER
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/8/2004 17:13
חברת ניופאן יווצאת בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת סדרת מסכי ה-LCD  החדשים של טושיבה, המצויידים בטכנולוגיית MAGIC SQUER.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, ימשיך את הסלוגן "הכי חד" המלווה את טושיבה יותר מארבע שנים.
 
הקמפיין, בהיקף 3 מיליון שקל, יכלול טלוויזיה, בתי קולנוע , שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט.
 
מניופאן נמסר כי "במסגרת החדרת הסדרה, יוענקו לראשונה חמש שנות אחריות על המסכים, לעומת שנת אחריות שהוענקה עד כה למסכים הדקים. כמו כן, מחירי הדגמים החדשים יהיו נמוכים בכ-20% מהדגמים הקודמים של טושיבה לתקופת ההחדרה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...