 |
חברת ניופאן יווצאת בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת סדרת מסכי ה-LCD החדשים של טושיבה, המצויידים בטכנולוגיית MAGIC SQUER. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, ימשיך את הסלוגן "הכי חד" המלווה את טושיבה יותר מארבע שנים. הקמפיין, בהיקף 3 מיליון שקל, יכלול טלוויזיה, בתי קולנוע , שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט. מניופאן נמסר כי "במסגרת החדרת הסדרה, יוענקו לראשונה חמש שנות אחריות על המסכים, לעומת שנת אחריות שהוענקה עד כה למסכים הדקים. כמו כן, מחירי הדגמים החדשים יהיו נמוכים בכ-20% מהדגמים הקודמים של טושיבה לתקופת ההחדרה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|