ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בזק בינלאומי בקמפיין לחבילות המשלבות אינטרנט ושיחות בינלאומיות
מנתוני החברה עולה כי היא מחזיקה ב-37% משוק השיחות הבינלאומיות ו-35% בשוק האינטרנט המהיר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/8/2004 14:17
בזק בינלאומי מעלה קמפיין טלוויזיה לחבילות הבאנדלינג, המשלבות שירותי אינטרנט ושיחות בינלאומיות, במסגרת מבצע "מדברים וגולשים".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר- חומסקי & וורשבסקי/Grey, הוא בהיקך כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין משלב בין דמות התוכי, המזוהה עם פעילות האינטרנט של החברה, לבין הקוד התלת הספרתי לחיוג לחו"ל- 014 של בזק בינלאומי.
 
מנתוני החברה עולה כי היא בתחום השיחות הבינלאומיות מחזיקה בזק בינלאומי בנתח שוק של  37 אחוז, כאשר קווי זהב מחזיקה ב-32 אחוז וברק ב-31 אחוז.
 
עוד נמסר כי מסקר שערכה חברת MarketWatch, עולה כי בשוק האינטרנט המהיר תופסת בזק בינלאומי 35 אחוז, נטוויז'ן ואינטרנט זהב עם 22 אחוז כל אחת, קווי זהב עם 14 אחוז וחברת ברק עם 7 אחוז.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...