ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טרה מדווחת על עלייה חדה במכירות "יוגורטרה"
המחלבה שואפת להגיע לנתח שוק של 15% עד סוף השנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/8/2004 9:35
מחלבת טרה מדווחת על עלייה חדה של כ-60 אחוזים במכירות סדרת מוצרי "יוגורטרה" (3% ו-0% שומן) בחודש יולי, ועל הגעה לקצב מכירות חודשי  של כמיליון וחצי גביעים. זאת חודש לאחר עליית הקמפיין ליוגורטרה דיאט 0% שומן, בכיכובה של השחקנית רמה מסינגר.
 
מנתוני נילסן עולה כי טרה רשמה בשנה האחרונה, עלייה של 80%  - מנתח שוק של 4.7% ביוני 2003 ל-8.5% ביוני 2004.
 
סמנכ"ל שיווק טרה, דני פלד, מסר כי "ההישג של טרה בתחום היוגורט עם הפרי בולט במיוחד בשל מגוון המוצרים הקטן משמעותית של טרה בקטגוריה זו, בהשוואה למתחרים ולאור ההשקעה נמוכה של טרה בפרסום, שיווק ובשטחי מדף קטנים, ביחס לשחקניות הנוספות בקטגוריה".
 
פלד הוסיף כי "היעד של המחלבה הוא להמשיך ולבסס את מעמדנו בקטגוריית היוגורט עם פרי ולהגיע לנתח שוק של 15% עד סוף השנה".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...