 |
האם טעמו של הקרניבור הישראלי השתבח עם השנים? סקר מודעות להרגלי צריכת מזון מגלה כי 54% מהצרכנים אינם מבחינים ואינם יודעים להבדיל בין סוגי הבשר השונים (טרי, מעובד, מצונן ומיושן), המשווקים ברשתות השיווק ובאטליזים. הסקר נערך על-ידי חברת גיאוקרטוגרפיה, לבקשת ארגון "התג הירוק", מיסודה של הסתדרות הרופאים הווטרינרים. מהסקר עולה עוד כי 41% מהצרכנים בודקים את תאריך התפוגה בטרם הם רוכשים מוצר, 20% בודקים אם יש למוצר אישור של משרד הבריאות ו-21.5% בודקים אם יש למוצר אישור פיקוח וטרינרי של "התג הירוק". נתון נוסף העולה מהסקר מראה, כי 47.6% מהצרכנים אינם יודעים להבחין בין חלקי הבשר השונים כמו סטייק עין, סטייק אנטריקוט, חלק קדמי, חלק אחורי וכדומה. ד"ר ישראל גלס, יו"ר ארגון הרופאים הווטרינרים, אמר כי ארגון "התג הירוק" יחל עתה בפעילות הסברתית בכל רשתות השיווק והאטליזים, כדי למנוע הטעיית ציבור הצרכנים. בין השאר יוצבו בחנויות פוסטרים ושילוט מתאימים, שיצביעו על ההבדלים המהותיים שבין סוגי הבשר השונים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|