 |
"מעבר לפגיעה בהכנסות שלנו, משרד התקשורת עושה נזק עצום לדימוי של חברות הסלולר בעיני הציבור", כך אומר מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן, בתגובה להחלטת שר התקשורת להפחית את דמי הקישוריות ל-15 אגורות בשנת 2006. "אנו משקיעים את הנשמה במתן שירות טוב ללקוחות, ופתאום מגיע משרד התקשורת ומציג אותנו באור שלילי, כגוזלי הציבור", אומר כהן. להערכתו, הכנסות פרטנר צפויות לפחות בעקבות הצעד בכ-800 מיליון שקל ב-2005. כהן מבקר בחריפות את התנהלות משרד התקשורת. "לא ברור מדוע בחר המשרד לפגוע חד-צדדית במפעילי הסלולר, ולא לפעול עימם בשיתוף פעולה. כל תהליך הבחינה וההחלטה לגבי קצב הפחתת דמי הקישוריות והיקפה היה רקוב מיסודו", הוא אומר. לטענתו, על המשרד היה להפחית את דמי הקישוריות בשיעור קל בהרבה, ולאפשר לחברות זמן רב יותר להתארגנות. עוד הוא אומר, כי בהשוואה ביןלאומית, תעריפי הקישוריות בישראל הם מהנמוכים בעולם. "כל נושא הקישוריות בעולם מטופל בכפפות של משי. באנגליה, למשל, החליט הרגולטור להפחית את דמי הקישוריות בהדרגה, כך שב-2007 תגיע הרמה שם לרמה שבה אנו נמצאים היום בארץ". במקביל, מעריכה גם סלקום כי הפחתת דמי הקישוריות תצמצם את הכנסותיה ביותר מ-800 מיליון שקל ב-2005. לגבי 2006 גורסת החברה, כי ללא שינוי במדיניות משרד התקשורת, הרי שהיא תעבור לרשום הפסדים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|