 |
סלקום "תוקפת" את מגזר הלקוחות הצעירים והחיילים באמצעות ההודעות הכתובות (SMS). החברה מציעה תוכנית שירות שבה יעמוד מחיר הודעה על 20 אגורות בלבד, לכל הרשתות. לטענת סלקום, מחיר זה הוא הנמוך ביותר בארץ. כמו כן, תציע החברה ללקוחות הצעירים (עד גיל 21) מחיר של 60 אגורות לדקת זמן אוויר, לכל הרשתות. דוד לרון, ראש חטיבת הלקוחות בסלקום, מציין כי החברה מחזיקה כיום כ-37% מנתח שוק הצעירים, ולטענתו חלקה בשוק זה הוא הגבוה ביותר מבין 3 המתחרות. יש לציין כי חברת פלאפון הגדילה מהותית את נתח השוק שלה בתחום באמצעות המותג "אסקייפ", שנחל הצלחה שיווקית. לרון מוסיף כי על-פי מחקרים שערכה סלקום, הצעירים הם צרכני SMS כבדים מאוד, ולכן מעוניינים בתוכניות פשוטות שבהן מרכיב ההודעות הכתובות זול במיוחד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|