 |
/images/archive/gallery/130/857.jpg
 |
|
למרות השקת קוטקס: פרוקטר אנד גמבל הגדילה נתח השוק |
|
על-פי הנתונים, ממשיכה פרוקטר אנד גמבל להוביל את קטגוריית ההיגיינה לנשים, עם נתח שוק של 55.1% במונחים כספיים ו-46.2% במונחי כמות |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
אסנת כותן 29/7/2004 8:50 |
|
|
|
|
 |
חמישה חודשים לאחר השקת "קוטקס", מותג ההיגיינה לנשים של חוגלה קימברלי, הצליחה פרוקטר אנד גמבל, המתחרה הדומיננטית בתחום, להגדיל את נתח השוק שלה בקטגוריית ההיגיינה הנשית כולה, וכן בכל אחת מקטגוריות המשנה (תחבושות, מגיני תחתונים וטמפונים). כך עולה מנתוני איי.סי נילסן ישראל לששת החודשים הראשונים של שנת 2004. על-פי הנתונים, ממשיכה פרוקטר אנד גמבל להוביל את קטגוריית ההיגיינה לנשים, עם נתח שוק של 55.1% במונחים כספיים ו-46.2% במונחי כמות. הנתונים החצי-שנתיים מלמדים כי נתח השוק של פרוקטר אנד גמבל גדול פי 2 מזה של חוגלה קימברלי, ומסתכם ב-24.6% במונחים כספיים ו-30.5% במונחי כמות (קוטקס מחזיק ב10% מתוך זה). יש לציין, עם זאת, כי המותג קוטקס הושק בסוף ינואר, ולפיכך קיים בשוק, בעת פרסום הנתונים, חמישה חודשים ולא שישה. נתוני איי.סי נילסן מלמדים עוד כי נתח השוק הכספי של קוטקס בחודש יוני ירד ל-9.4%, לאחר שבחודש מאי החזיק בנתח שוק של 16.4% במונחים כספיים. נתח השוק של המותג עם השקתו הסתכם ב-9.1%. ארי מלמוד, מנהל חטיבת "פרסונל קייר" בחוגלה קימברלי אומר בתגובה: "ההצלחה של קוטקס עד כה הינה מעבר לכל הציפיות. בקטגוריה הגדולה ביותר, התחבושות ההיגייניות, אנחנו מובילים את השוק לפני פרוקטר אנד גמבל זה 4 חודשים ברציפות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|