 |
"אם כל גוף ייצור קוד אתי משלו ורגולציה עצמית משלו, לא נגיע לשום מקום". כך אומר ל-nrg יו"ר איגוד חברות הפרסום, רמי שלמור, בעקבות הצגת אמנת הפרסום של איגוד המפרסמים. לדברי שלמור, צריך להיות קוד אתי מוסכם ואחיד לכולם, שיווצר בשיתוף עם כל הגופים. "העלנו בפני הרשות השנייה הצעה להקמת וועדה עליונה שתהיה משותפת לכל הגורמים: הפרסומאים, המפרסמים, גופי השידור והרשות השנייה, ותעסוק בניסוח הקוד האתי לפרסום בטלוויזיה". יצוין כי הרשות השנייה החלה לאחרונה בגיבוש כללים חדשים הנוגעים לפרסומות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|