ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
טמפו משיקה סדרה חדשה של משקאות סיידר
החברה עיצבה מחדש מוצרי משפחת סיידר הגליל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
27/7/2004 10:52
חברת טמפו יוצאת בסדרה חדשה של משקאות סיידר, תחת המותג סיידר הגליל.  במסגרת זו, יצרה החברה עיצוב מחדש ואחיד לכל מוצרי משפחת סיידר.
 
הסדרה החדשה מכילה 40%-50% פרי (תלוי בשילוב) וכוללת שישה טעמי תפוח:  תפוח קינמון, תפוח דובדבן, תפוח פסיפלורה, תפוח מנגו, תפוח תפוז ותפוח צלול.

הסדרה משווקת בבקבוקי פלסטיק שקופים (1 ליטר) המאפשרים לראות את צבע המשקה. מהחברה נמסר כי "מסקרים שנערכו עולה כי הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש משקאות בבקבוקים שקופים, בכדי לראות את מה שהוא שותה. בנוסף ניתפס הבקבוק השקוף כייצוגי יותר ומתאים לאירוח".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...