ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
התחרות בשיחות הבינ"ל: המפעילות משדרגות את מוקדי השירות
לצד הירידה הצפויה במחירי השיחות הבינלאומיות עם כניסת מפעילים חדשים לתחום, השפעת התחרות על איכות השירות בחברות הקיימות כבר ניכרת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אלכס דורון ואמיר טייג
27/7/2004 9:04
לצד הירידה הצפויה במחירי השיחות הבינלאומיות עם כניסת מפעילים חדשים לתחום, השפעת התחרות על איכות השירות בחברות הקיימות כבר ניכרת. החברות ברק 013 ו-012 קווי זהב נערכות לתחרות ופועלות לשיפור השירות.
 
קווי זהב מקימה מוקד שירות לקוחות חדש שיספק מענה לפניות גם באמצעות האינטרנט. המוקד החדש יפעל מראשון לציון, ויחליף את המוקד שמפעילה החברה בפתח תקוה. את החומרה והתוכנות למוקד החדש סיפקה לקווי זהב חטיבת השירותים הגלובליים של יבמ ישראל תמורת כ-10 מיליון שקל. הפרויקט כולל שילוב של מערכות קיימות עם אלה החדשות.
 
גם ברק, כאמור, פועלת לשדרוג השירות. החברה הרחיבה את מוקד שירות הלקוחות הטלפוני, ולצורך העניין גייסה 100 עובדים חדשים. החברה השקיעה במהלך יותר מ-5 מיליון שקל. בנוסף, תשיק ברק בימים הקרובים שירות חינם המשמיע ללקוחות את השעה ביעד שהם מחייגים אליו.

מערכת המחשב של ברק תדע לזהות את יעד השיחה לפי הקידומת, ותשמיע ללקוח את השעה באותה מדינה או אזור, באופן אוטומטי, כהכרזה קולית מיד לאחר החיוג ליעד המבוקש. כמו כן תספק החברה מידע לגבי קידומות חיוג לחו"ל, וכן שירותי איתור חינם של מספרים בחו"ל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...