ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של בוני התיכון לקשר ישיר TELL
חברת הנדל"ן יוצאת בהליך מיתוג מחודש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
23/7/2004 10:56
משרד הפרסום קשר ישירTELL קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת הנדל"ן  "בוני התיכון" בהיקף שנתי של כ-770 אלף דולר.
 
המשרד יבצע עבור החברה מיתוג מחודש. בין המהלכים שיבוצעו : שידרוג הלוגו ואתר האינטרנט,  מיחשוב כל אתרי המכירות, סלוגן חדש ועוד. בתהליך ההתחדשות האסטרטגית השקיעה החברה כ-4.5 מיליון שקל.
 
מהל השיווק והמכירות של החברה, אביתר כהן, מסר כי: "תהליך ההתחדשות האסטרטגית והמיתוג מחדש, כולל מספר צעדים, בהם: חשיפת החברה בכל אמצעי המדיה, לרבות בסדרת הטלויזיה ’רצים לדירה’ במסגרתה  תעניק החברה דירה במתנה לזוג המנצח".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...