 |
משרד הפרסום קשר ישירTELL קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת הנדל"ן "בוני התיכון" בהיקף שנתי של כ-770 אלף דולר. המשרד יבצע עבור החברה מיתוג מחודש. בין המהלכים שיבוצעו : שידרוג הלוגו ואתר האינטרנט, מיחשוב כל אתרי המכירות, סלוגן חדש ועוד. בתהליך ההתחדשות האסטרטגית השקיעה החברה כ-4.5 מיליון שקל. מהל השיווק והמכירות של החברה, אביתר כהן, מסר כי: "תהליך ההתחדשות האסטרטגית והמיתוג מחדש, כולל מספר צעדים, בהם: חשיפת החברה בכל אמצעי המדיה, לרבות בסדרת הטלויזיה ’רצים לדירה’ במסגרתה תעניק החברה דירה במתנה לזוג המנצח".
|
 |
 |
 |
 |
|
|