ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הונדה בקמפיין המתמקד בתחום הטכנולוגי
הפרסומת משווה בין הלב בגוף האדם - למנוע של החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/7/2004 11:14
חברת הונדה יוצאת בקמפיין פרסום, המתמקד בבידולה של החברה בתחום הטכנולוגי, תחת הסיסמא: "הלב שלך בנוי למנוע כזה?".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט וקד"מ, בהיקף של כמיליון דולר.
 
בסרטון נערכת השוואה בין המכונה הכי משוכללת בגוף האדם – הלב, למנוע V- TECH  של הונדה, הבנוי בטכנולוגיית המנועים של פורמולה 1.

מנכ"ל הונדה ישראל, אורי גלבוע,  מסר כי "החברה, הנחשבת לפורצת דרך טכנולוגית, מרחיבה פעילותה לתחומי עיסוק נוספים, בהם: תחום הרובוטיקה והאווירונאוטיקה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...