 |
חברת הונדה יוצאת בקמפיין פרסום, המתמקד בבידולה של החברה בתחום הטכנולוגי, תחת הסיסמא: "הלב שלך בנוי למנוע כזה?". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט וקד"מ, בהיקף של כמיליון דולר. בסרטון נערכת השוואה בין המכונה הכי משוכללת בגוף האדם – הלב, למנוע V- TECH של הונדה, הבנוי בטכנולוגיית המנועים של פורמולה 1.
מנכ"ל הונדה ישראל, אורי גלבוע, מסר כי "החברה, הנחשבת לפורצת דרך טכנולוגית, מרחיבה פעילותה לתחומי עיסוק נוספים, בהם: תחום הרובוטיקה והאווירונאוטיקה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|