ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרטנר בקמפיין תדמית חדש
ידגיש את המימד הבינלאומי של orange
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
22/7/2004 10:59
חברת פרטנר יוצאת בקמפיין תדמית חדש המדגיש את המימד הבינלאומי של המותג הסלולרי orange.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/R&Y יכלול טלויזיה, עיתונות ואינטרנט תחת הסיסמא: "מליוני אנשים – שפה אחת"
 
הקמפיין יציג גם את שני המבצעים שתציע החברה למנויים: שליחת הודעות וידאו ותמונה מחו"ל בחינם, ושירות "חסכון עולמי", המאפשר להתקשר מחו"ל לארץ בתעריפים מוזלים (עד 70 אחוזים חיסכון).

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...