 |
טכנאי תדיראן מוצרי צריכה ומהנדס בכיר מהחברה הגיעו הבוקר לבית משפחת מסיקה בניסיון לבדוק מדוע, במשך שנה וחצי, המזגן לא עובד. זאת בעקבות פרסום ב- NRG מעריב אתמול, על השירות הלקוי לו זכתה משפחת מסיקה מאשדוד. אבי מסיקה סיפר כי מיד לאחר פניית NRG לחברת תדיראן ו"ענק המזגנים" יצרו עימו קשר ותיאמו מועד מתאים להגיע ולתקן את המזגן. כמו כן, סיפר מסיקה כי כל תקוותו היא "שבסוף היום המזגן יעבוד וילדיי יוכלו ליהנות בביתם". בכתבה שפורסמה אתמול דווח משפחת מסיקה נאלצה להמתין שנה וחצי בכדי שטכנאי חברת תדיראן יתקנו את המזגן שרכשה בתמורה ל- 16.5 אלף שקל. גם פניות למשווקת המזגן, חברת ענק המזגנים, לא הועילו, וזאת למרות שעם המזגן, נרכשה גם אחריות לשנה. התקלה במזגן התגלתה ימים ספורים לאחר ההתקנה. "במשך שנה וחצי הגיעו מעל לשבעה טכנאים מתדיראן לתקן את המזגן", סיפר מסיקה. במקביל, שלחה "ענק המזגנים" טכנאי משלהם - הוא בדק ומצא כי קיימת בעיה בקופסת הפיקוד הקטנה (TAC) במזגן. למרות הגילוי, כל שיירת הטכנאים, משתי החברות, לא פתרה את הבעיה ומשפחת מסיקה ממשיכה לסבול מהחום.
|
 |
 |
 |
 |
|
|