ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קרוקר יוצאת בקמפיין המשלב בין איור לצילום
המאייר אסף חנוכה שילב את המוטיבים האמנותיים על גבי קיר פרסום ובקטלוג החברה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
21/7/2004 9:51
רשת האופנה קרוקר, שכרה את שירותיו של המאיייר ואיש הקומיקס הבינלאומי אסף חנוכה, להובלת קמפיין החורף של החברה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום עפר&הרץ, הוא בהיקף של כ-700 אלף דולר ומבוסס על קונספט פרסומי המשלב בין איור לצילום.
 
חנוכה, המאייר באופן קבוע עבור העיתונים  "רולינג סטון" ו"ניו יורק דיילי", ישלב את המוטיבים האומנותיים שלו על גבי קיר הפרסום של קרוקר (ליד נתיבי איילון) ועל קטלוג החברה, בכיכובה של הדוגמנית אנה זוקין, שיופץ בקרוב.
 
הקטלוג משקף את הרוח הצעירה של הרשת ומעוצב מחיבור של צילומי אופנה ואיורי קומיקס. הקטלוג מתמקד במסע המתרחש באנדר-גראונד ומשלב בין עולם אמיתי לעולם דמיוני, תוך מעבר בין תקופות, קודים תרבותיים וערים שונות בעולם.
 
קרוקר, בבעלות אתי ודוד לוי, משווקת את מוצריה ב-20 סניפים בפריסה ארצית ובחמישה  סניפים נוספים בחו"ל ובכ-100 חנויות בארץ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...