 |
חברת המשקאות יפאורה תבורי, מסכמת שלושה חודשים להשקת דיאט RC קולה לימון. החברה, שהשקיעה כשלושה מיליון דולר בהשקת המותג, מתגאה בנתח שוק כמותי של 7 אחוזים בקטגוריית המשקאות השחורים. על-פי החברה, המותג המתחרה – דיאט קולה לימון של החברה המרכזית למשקאות קלים, תופס נתח שוק של 6.1 אחוז בלבד.
גם בקטגוריית הלימון, נרשם יתרון למותג דיאט RC קולה לימון, עם 47 אחוז מהשוק, בעוד דיאט קולה לימון מדורג אחריו עם 41 אחוז (נילסן כמותי, יוני 2004) מהנתונים הכספיים של נילסן, עולה תמונה שונה. בקטגוריית המשקאות השחורים, מגיע דיאט RC קולה לימון ל-5 אחוז מהשוק, בעוד דיאט קולה לימון מגיע לנתח שוק של 8 אחוז. בקטגוריית הלימון נרשם יתרון משמעותי לדיאט קולה לימון עם נתח שוק של 56 אחוז, לעומת 32 אחוז לדיאט RC קולה לימון.
|
 |
 |
 |
 |
|
|