ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שלושה חודשים להשקת דיאט RC קולה לימון
המשקה נוגס בדיאט קולה לימון אך עדיין לא מצליח להוביל את השוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/7/2004 19:26
חברת המשקאות יפאורה תבורי, מסכמת שלושה חודשים להשקת דיאט RC קולה לימון. החברה, שהשקיעה כשלושה מיליון דולר בהשקת המותג, מתגאה בנתח שוק כמותי של 7 אחוזים בקטגוריית המשקאות השחורים. על-פי החברה, המותג המתחרה – דיאט קולה לימון של החברה המרכזית למשקאות קלים, תופס נתח שוק של 6.1 אחוז בלבד.

גם בקטגוריית הלימון, נרשם יתרון למותג דיאט RC קולה לימון, עם 47 אחוז מהשוק, בעוד דיאט קולה לימון מדורג אחריו עם 41 אחוז (נילסן כמותי, יוני 2004)
 
מהנתונים הכספיים של נילסן, עולה תמונה שונה. בקטגוריית המשקאות השחורים, מגיע דיאט RC קולה לימון ל-5 אחוז מהשוק, בעוד דיאט קולה לימון מגיע לנתח שוק של 8 אחוז. בקטגוריית הלימון נרשם יתרון משמעותי לדיאט קולה לימון עם נתח שוק של 56 אחוז, לעומת 32 אחוז לדיאט RC קולה לימון.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...