ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לחמן בקמפיין חדש לצעירים
היקף הקמפיין - מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/7/2004 11:18
בית ספר "לחמן", המתמחה בהכנה לבחינות הבגרות והפסיכומטרי, יוצא בקמפיין חדש, תחת הסיסמה: " המורים של לחמן יוציאו ממך יותר. הרבה יותר".
 
הקמפיין, באמצעות חברת טלעד הפקות, יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף מוערך של כמיליון שקלים ומיועד בעיקרו לגילאי 20-25.
 
מנכ"ל לחמן, דובי לקס, מסר כי "הרעיון עליו בוסס הקמפיין בא לאחר מחקר מעמיק אותו קיימה החברה בקרב קהל יעד, ממנו עלה  שהמניעים העיקריים לבחירה בבית ספר לבגרות הם: ציפיות מהמורים, גמישות של ימים ושעות, פריסה ארצית, מחיר, אווירה ושיטת לימוד"
 
לקס הוסיף כי להערכתו, ניגשים מידי שנה כמאה אלף תלמידים לבחינות הבגרות, כאשר 25 אחוזים מתוכם, ניגשים לאחר שסיימו את התיכון, ועושים זאת במסגרות הפרטיות המוצעות בשוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...