 |
בית ספר "לחמן", המתמחה בהכנה לבחינות הבגרות והפסיכומטרי, יוצא בקמפיין חדש, תחת הסיסמה: " המורים של לחמן יוציאו ממך יותר. הרבה יותר". הקמפיין, באמצעות חברת טלעד הפקות, יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף מוערך של כמיליון שקלים ומיועד בעיקרו לגילאי 20-25. מנכ"ל לחמן, דובי לקס, מסר כי "הרעיון עליו בוסס הקמפיין בא לאחר מחקר מעמיק אותו קיימה החברה בקרב קהל יעד, ממנו עלה שהמניעים העיקריים לבחירה בבית ספר לבגרות הם: ציפיות מהמורים, גמישות של ימים ושעות, פריסה ארצית, מחיר, אווירה ושיטת לימוד" לקס הוסיף כי להערכתו, ניגשים מידי שנה כמאה אלף תלמידים לבחינות הבגרות, כאשר 25 אחוזים מתוכם, ניגשים לאחר שסיימו את התיכון, ועושים זאת במסגרות הפרטיות המוצעות בשוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|