 |
חברת הפרסום 'ברעם' מחפשת מפרסם המעוניין להיכנס לספר השיאים של גינס. החברה, המתמחה במדיום פרסום על קירות, ביצעה לאחרונה פרסום על גבי קיר ענק לחברת פפסי, במסגרתו נבנה דגם תלת-מימדי של בקבוק (בגודל של כ-25 מ' X 6 מ' ובמשקל של כ- 3 טון). אלא שהפרוייקט לא קיבל אישור רשמי מספר השיאים, בשל הליכים בירוקרטיים שלא בוצעו. כעת, מבטיח מנכ"ל החברה, גיא בר-עם כי תתבצע בדיקה מול משרדי גינס באנגליה והחברה אף תיקח על עצמה את מלוא תהליך הרישום והתיאום – כחלק ממחיר הפרסום. כדי להתברג לספר השיאים של גינס, יאלץ המפרסם המעוניין, להיפרד מ- 70 אלף דולר (השקעה כספית מינימלית) עד 120 אלף דולר – עלות הכוללת קניית מדיה, בניית המיצג וההפקה. הפרוייקט, יתנוסס על גבי קיר ענק של ברעם המצוי באיילון / השלום (מול עזריאלי) ומאפשר בניית מודלים של מוצרים עד לגודל של 450 מ"ר. חברת ברעם, בבעלות גיא בר-עם וקבוצת אמנת, מחזיקה בקירות ופיגומים בפריסה ארצית, וכן פועלת בקנדה, איטליה וגרמניה – באמצעות חברות בנות והסכמי שת"פ.
|
 |
 |
 |
 |
|
|