ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
דרוש מפרסם שרוצה שיא גינס
תמורת 120-70 אלף דולר תבצע חברת ברעם פרוייקט פרסום על-גבי קיר ענק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
14/7/2004 10:49
חברת הפרסום  'ברעם' מחפשת מפרסם המעוניין להיכנס לספר השיאים של גינס. החברה, המתמחה במדיום פרסום על קירות, ביצעה לאחרונה פרסום על גבי קיר ענק לחברת פפסי,  במסגרתו נבנה דגם תלת-מימדי של בקבוק (בגודל של  כ-25 מ' X 6 מ' ובמשקל של כ- 3 טון).
 
אלא שהפרוייקט לא קיבל אישור רשמי מספר השיאים, בשל הליכים בירוקרטיים שלא בוצעו. כעת, מבטיח מנכ"ל החברה, גיא בר-עם  כי תתבצע בדיקה מול משרדי גינס באנגליה והחברה אף תיקח על עצמה את מלוא תהליך הרישום והתיאום – כחלק ממחיר הפרסום.
 
כדי להתברג לספר השיאים של גינס, יאלץ המפרסם המעוניין, להיפרד מ- 70 אלף דולר (השקעה כספית מינימלית) עד 120 אלף דולר – עלות הכוללת קניית מדיה, בניית המיצג וההפקה.
 
הפרוייקט,  יתנוסס על גבי  קיר ענק של ברעם המצוי באיילון / השלום (מול עזריאלי) ומאפשר בניית מודלים של מוצרים עד לגודל של 450 מ"ר.
 
חברת ברעם, בבעלות גיא בר-עם וקבוצת אמנת, מחזיקה בקירות ופיגומים בפריסה ארצית, וכן פועלת בקנדה, איטליה וגרמניה – באמצעות חברות בנות והסכמי שת"פ.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...