 |
חברת סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום להשקת מכונית "פיאט – פנדה" בישראל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס/Darcy, הוא בהיקף מדווח של מיליון דולר. הקמפיין, יכלול טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, ויפנה לצעירים אשר באים לרכוש את רכבם הראשון.
את הפעילות הפרסומית תגבה פעילות קד"מ, באמצעות חברת "כפיים", שתערך במהלך חודשי הקיץ במתחם ה"סינמה-סיטי" בגלילות. במסגרת זו, יוצבו מכוניות פנדה במרחבי הקומפלקס ודיילות יחלקו לבאים גלויות הרשמה לנסיעות מבחן וקבלת משקפי bolle.
מנכ"ל סמל"ת, יקי אנוך, מסר כי "מטרת הקמפיין היא לעודד לקוחות פוטנציאליים לבצע נסיעת מבחן במכונית החדשה לפני קבלת החלטת קניה מתוך אמונה שכל מי שייסע בפנדה החדשה - יקנה אותה."
|
 |
 |
 |
 |
|
|