 |
חברת החשמל יוצאת בקמפיין פרסום, שמטרתו להקנות לילדים כללים לשימוש בטוח בחשמל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר- חומסקי & ורשבסקי/ Greay, יכלול טלוויזיה, רדיו, ועיתונות.
את הקמפיין יובילו "שקע ותקע" - זוג הבובות שהביאו למשרד הפרסום את פרס קמפיין השנה, תחת הסיסמה: "חשמל אינו משחק ילדים".
סמנכ"ל השיווק בחברת חשמל, ליאור זרנקין, מסר כי "הוא מאמין שהסברה מוקדמת לילדים ובגובה העיניים, תחזק את תחושת האמון כלפי החברה והבנת חשיבות נושא הזהירות בענייני חשמל, כבר מגיל צעיר".
|
 |
 |
 |
 |
|
|