 |
/images/archive/gallery/137/165.jpg רשת אופנה חדשה-ונילה
 |
|
"ונילה"-רשת אופנה חדשה בישראל |
|
תחל למכור את מוצריה ב-100 נקודות מכירה בבתים פרטיים ב-30 ערים וישובים ברחבי הארץ. המחירים אמורים להיות נמוכים יחסית |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 12/7/2004 17:18 |
|
|
|
|
 |
לרשתות האופנה הישראליות יש מתחרה חדשה, אך הן יתקשו לצפות בחלונות הראווה שלה, מכיוון שהמכירה תתבצע בבתים פרטיים. רשת "ונילה" תחל למכור את מוצריה ב-100 נקודות מכירה בבתים פרטיים ב-30 ערים וישובים ברחבי הארץ. הרשת השקיעה בשלב ההחדרה כ-2 מיליון שקל. בשלב השני צופה החברה להגדיל ב-30% את מספר נקודות המכירה ואחוז המכירות. מדובר בשיטת שיווק שבה נבחרת נציגה קבועה בעיר והיא צריכה לקיים כ-8 אירועי מכירה בביתה מידי חודש. על פי הודעת הרשת הדגש יהיה על ערים בפריפריה ולא יתבסס רק על הערים הגדולות. אחד השותפים ברשת הוא מאיר עשת, אשר שימש בעברו כנספח הכלכלי של ישראל בהולנד וכיועץ כלכלי בשגרירות ישראל בניו-דלהי. עשת פיתח מערכת יחסים קרובה עם מפעלי הייצור מהמזרח הרחוק, ותיווך לאורך תקופה מסוימת בינם לבין הרשתות קסטרו, הוניגמן ופוקס. כתוצאה מקשריו עם המזרח, נוכח עשת כי ניתן לייבא לארץ חולצה בעלות של עשרה שקלים ולמכור אותה במחיר גבוה בארץ. כיום הרשת החדשה עובדת עם אותם מפעלים שמייצרים לרשתות האופנה המובילות בארץ. מכיוון שעלות אחזקת החנויות ותשלום העובדים איננה נלקחת בחשבון, ניתן לצפות כי מחיר המוצרים יהיה נמוך ממחיר מותגי האופנה המוכרים בשוק. טווח מחירי המוצרים, אשר עליו מצהירה הרשת, ינועו בין 39-89 שקל לקו המוצרים הטרנדי, 69-79 שקל לליין הקלאסי, 89-129 שקל לליין הג'ינס ו-89-179 שקל לליין הערב.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|