ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
עוגות הבית חדשות במהדורת קיץ
אסם צופה גידול של 10% במכירות עקב השקת עוגות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
12/7/2004 15:01
אסם משיקה מחדש את מוצרי עוגות פלוס, מסדרת "עוגות הבית". במסגרת ההשקה, אסם מחדשת את אריזות סדרת עוגות הפלוס, מוסיפה קרם עליון לכל העוגות בסדרה, ומשיקה שני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת לקיץ: "עוגת אפרסק פסיפלורה פלוס" ו-"עוגת תות וניל פלוס".
 
בעקבות השקת העוגות החדשות, צפי לגידול של 10% במכירות "עוגות הבית" בתקופת הקיץ. אסם מובילה את קטגוריית עוגות המדף המוכנות עם נתח שוק של 48%, על פי דו"ח נילסן.
 
העוגות בסדרת פלוס הינן עוגות חלביות, הכוללות תוספת של קרם לעוגה: עוגת ריבת חלב פלוס עם מילוי עשיר של ריבת חלב, עוגת שוקולד פלוס עם מילוי עשיר בטעם שוקולד, וכעת לרגל הקיץ - שתי עוגות נוספות מוזרקות ריבה במהדורה מוגבלת. כל אריזות סדרת עוגות הפלוס יוחלפו לאריזות שקופות עם מכסה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...