ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מרכזי שירות בקונספט חדש למוצרי חשמל
עיקר פעילות מרכזי השרות יתמקד במתן שירות כולל על מוצרי החברה ובמכירה של מוצרים מעודפי יבוא, מוצרים מתצוגה, חלקי חילוף, אביזרים נלווים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
12/7/2004 14:46
חברת שריג אלקטריק, יבואנית מוצרי חשמל שבין מותגיה: morphy richards; Remington; ,Shark משיקה בימים אלו מרכזי שרות בקונספט חדשני וראשוני בישראל. עיקר פעילות מרכזי השרות יתמקד במתן שירות כולל על מוצרי החברה ובמכירה של מוצרים מעודפי יבוא, מוצרים מתצוגה, חלקי חילוף, אביזרים נלווים וכו'. עד לסוף שנת 2005 עתידה הרשת לעמוד עם 10 מרכזי שירות.
 
השירות שינתן ללקוח: מתן הסברים והוראות הפעלה למכשירים השונים, קבלת מוצרי החברה לבדיקה, לתיקון והחזרתם ללקוח. בנוסף, בכל מרכז תהיה מחלקת עודפים בה ימכרו מוצרים מעודפי יבוא ומתצוגה ועוד".
 
בשלב הראשון פתחה החברה 2 מרכזי שירות, ברמלה ובירושלים  ועד סוף 2005 יפתחו 8 סניפים נוספים וסה"כ תמנה הרשת 10 סניפים בערים הגדולות ובפריפריה. קבוצת שריג אלקטריק בע"מ, החלה פעילותה בענף החשמל בשנת 1979 ומתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ומוצרים לטיפוח אישי ובעלת זיכיונות יבוא ושיווק בלעדיים למותגים בינלאומיים מובילים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...