ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסם-נסטלה תשווק סירופים להכנת קפה קר
השקיעה חצי מיליון שקל בטעמים פרנץ'-וניל ושוקולד-מוקה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
12/7/2004 10:35
אסם-נסטלה משיקה סדרה של סירופים להכנת קפה קר תחת המותג NESCAFE, בהשקעה מדווחת של חצי מיליון שקל.
 
במסגרת הסדרה יושקו שני טעמי סירופ: פרנץ'-וניל ושוקולד-מוקה, המומלצים להכנה בתוספת חלב וקוביות קרח.
 
סמנכ"ל שיווק אסם-נסטלה, איציק צאיג, מסר כי "החברה לוקחת את קטגוריית הקפה צעד נוסף קדימה, באמצעות השקת סירופ NESCAFE COOL, שהפך ללהיט בארה"ב, קנדה ומקסיקו".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...