ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין לסדרת ספרינג החדשה
הסרטון יעניק תחושת רוגע לצופה על חשבון מסר פרסומי תזזית
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
12/7/2004 10:23
חברת יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין השקה לסדרת המשקאות הקלים החדשה של המותג "ספרינג", בהשקעה של כמיליון דולר.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי/GREAY , יכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמא: "לעצור הכל להתחבר לטבע".
 
הסרטון צולם במפלי האיגוואסו הממוקמים על גבול ברזיל, מתוך האסטרטגיה של הענקת תחושת רוגע לצופה, על חשבון העברת מסר פרסומי תזזיתי זה או אחר.
 
סדרת ספרינג החדשה כוללת מגוון של 12 טעמי פרי במרקם עשיר ומשווקת בבקבוק 1.5 ליטר חדש בעיצוב ראשון מסוגו בקטגורית הפרימיום - היוצר בידול על מדף המשקאות. 
 
מנתוני נילסן עולה כי המותג ספרינג, תופס כ-11.2 אחוז מנתח שוק המשקאות הקלים. המותג "תפוזינה", מוביל את השוק עם 19.7 אחוז ואחריו "קריסטל", עם 12.9 אחוז. "מיץ פז" הוותיק אוחז ב-11.2 אחוז מנתח השוק.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...