 |
חברת יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין השקה לסדרת המשקאות הקלים החדשה של המותג "ספרינג", בהשקעה של כמיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי/GREAY , יכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמא: "לעצור הכל להתחבר לטבע". הסרטון צולם במפלי האיגוואסו הממוקמים על גבול ברזיל, מתוך האסטרטגיה של הענקת תחושת רוגע לצופה, על חשבון העברת מסר פרסומי תזזיתי זה או אחר. סדרת ספרינג החדשה כוללת מגוון של 12 טעמי פרי במרקם עשיר ומשווקת בבקבוק 1.5 ליטר חדש בעיצוב ראשון מסוגו בקטגורית הפרימיום - היוצר בידול על מדף המשקאות. מנתוני נילסן עולה כי המותג ספרינג, תופס כ-11.2 אחוז מנתח שוק המשקאות הקלים. המותג "תפוזינה", מוביל את השוק עם 19.7 אחוז ואחריו "קריסטל", עם 12.9 אחוז. "מיץ פז" הוותיק אוחז ב-11.2 אחוז מנתח השוק.
|
 |
 |
 |
 |
|
|