 |
חטיבת המכירות של עלית, מדווחת כי בעקבות מבצע הקיץ של החברה, חל גידול של כ- 17 אחוז במכירות חודש יוני, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. מנכ"ל החטיבה, מתניה שוורץ, ציין כי היקף המכירות גדל בכ- 17 מיליון שקלים. במסגרת המבצע, הקימה החברה את "פארק עלית" בלונה-פארק תל-אביב, ומקיימת בו פעילויות שונות. לרגל זה, אף ייבאה החברה ארצה את המבוך הגדול ביותר בעולם – מתקן מתנפח בו נערכות תחרויות. סך כל השקעת החברה ב"פארק עלית" הסתכמה ב-7 מיליון שקלים. המבצע שיסתיים בימים הקרובים, מאפשר לרוכשים ממוצרי החברה בסכום הגבוה מ-29.90 שקלים, להנות מ-50 אחוזי הנחה על 2 כרטיסי כניסה ללונה-פארק. כמו כן, יקבלו הצרכנים כרטיס גירוד נושא פרסים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|