ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עלית מדווחת על הצלחת מבצע הקיץ
היקף המכירות החודשי גדל בכ-17 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
11/7/2004 9:15
חטיבת המכירות של עלית, מדווחת  כי בעקבות מבצע הקיץ של החברה, חל גידול של כ- 17 אחוז במכירות חודש יוני, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
 
מנכ"ל החטיבה, מתניה שוורץ, ציין כי היקף המכירות גדל בכ- 17 מיליון שקלים.
 
במסגרת המבצע, הקימה החברה את "פארק עלית" בלונה-פארק תל-אביב, ומקיימת בו פעילויות שונות. לרגל זה, אף ייבאה החברה ארצה את המבוך הגדול ביותר בעולם – מתקן מתנפח בו נערכות תחרויות.
סך כל השקעת החברה  ב"פארק עלית" הסתכמה ב-7 מיליון שקלים.
 
המבצע שיסתיים בימים הקרובים, מאפשר לרוכשים ממוצרי החברה בסכום הגבוה מ-29.90 שקלים, להנות מ-50 אחוזי הנחה על 2 כרטיסי כניסה ללונה-פארק. כמו כן, יקבלו הצרכנים כרטיס גירוד נושא פרסים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...