ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
וולוו בקמפיין להדגשת הביטחון
השחקנים הבריטיים אמורים להעניק למותג נופך בינלאומי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/7/2004 13:10
חברת וולוו יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף של כמיליון דולר, תחת הסיסמה: "וולוו – הביטחון שלך".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, יכלול טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.
 
הרעיון המרכזי בבסיס הקמפיין הוא מינוף ערכי היסוד של וולוו והשלכתם אל עבר תכונות אופי המשתמש - ביטחון עצמי (אישי וטכנולוגי).
 
השפה התקשורתית שנבחרה להעביר את המסר מגיעה מעולם התוכן של סדנאות מנהיגות ושלמות עצמית.
 
מהחברה נמסר כי עוד כי השילוב של במאי, צלם ושחקנים בריטיים מעניקים למותג נופך בינלאומי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...