 |
חברת וולוו יוצאת בקמפיין פרסום בהיקף של כמיליון דולר, תחת הסיסמה: "וולוו – הביטחון שלך". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO, יכלול טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט. הרעיון המרכזי בבסיס הקמפיין הוא מינוף ערכי היסוד של וולוו והשלכתם אל עבר תכונות אופי המשתמש - ביטחון עצמי (אישי וטכנולוגי). השפה התקשורתית שנבחרה להעביר את המסר מגיעה מעולם התוכן של סדנאות מנהיגות ושלמות עצמית. מהחברה נמסר כי עוד כי השילוב של במאי, צלם ושחקנים בריטיים מעניקים למותג נופך בינלאומי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|