ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מנכ"ל פרוקטר&גמבל ישראל מסיים את תפקידו
חוזה הורטדו עוזב את ישראל לאחר שלוש שנים; מחליפתו - סופי בלום - תיכנס לתפקיד בתחילת אוגוסט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
8/7/2004 10:58
חוזה קרלוס גונזלס הורטדו , מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל בשלוש השנים האחרונות, יסיים את תפקידו בישראל ויקודם לתפקיד מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל באוקראינה.
 
הורטדו היה אחראי על הקמת המשרדים בישראל באוגוסט 2001 (בתקופת פרוץ האינתפאדה). במהלך שלוש שנות כהונתו בארץ, הכפילה החברה  את מספר מותגיה בישראל ומחזור המכירות שלה צמח בלמעלה מ-50 אחוז.
 
בין המותגים הבולטים אותם השיקה החברה בשנים האלה: נוזל הכלים פיירי;  אבקת הכביסה טייד; שמפו הרבל אסנס  וכן רכשה את  שלושת מותגי הכביסה הישראלים : טיפ, ביומט ותינוקלין אותם השיקה מחדש בחודשים האחרונים.
 
את הורטדו תחליף סופי בלום, מנהלת פיתוח קשרי לקוחות של פרוקטר אנד גמבל ישראל, מזה שישה חודשים, שתיכנס לתפקידה החדש ב-1 באוגוסט. 
 
בלום הצטרפה לפרוקטר אנד גמבל באירופה, לפני 13 שנים, ומילאה שורה של תפקידי שיווק  בין היתר, כיהנה  כמנהלת שיווק קטגורית מוצרי הכביסה של פרוקטר אנד גמבל בצרפת ובתפקידה האחרון, ניהלה מטעם החברה את  צוות פיתוח הקשרים העסקיים אל מול רשת קמעונאית בינלאומית.
 
פרוקטר ישראל פועלת בשלוש קטגוריות עיקריות: שוק השמפו (עם המותגים פנטן, הד אנד שולדרס והרבל אסנס) עם נתח שוק כספי של למעלה מ-42 אחוז;  שוק אבקות הכביסה (אריאל, טייד, טיפ, ביומט ותינוקלין)  עם נתח שוק כספי של למעלה מ-43 אחוז; ושוק ההיגיינה הנשית  (אולוויז, אולדייז וטמפקס) עם  נתח שוק כספי של 57 אחוז.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...