ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מירס יוצאת בקמפיין למכשיר סלולרי חדש
מוטורלה i830 משלב יכולות ווקי טוקי, סלולר ו-GPS מובנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
7/7/2004 10:54
חברת מירס יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "מירס שלא הכרת", להשקת המכשיר הראשון בקולקצייה החדשה של מכשירי הסלולר עם ווקי-טוקי.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב,  מוערך ב- 400 אלף דולר ויכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית, רדיו ארצי, עיתונות ארצית ואינטרנט. 
 
מדובר במכשיר מוטורלה i830, המשלב יכולות ווקי טוקי, סלולר ומקלט ניווט לוויני מבוסס GPS, בעיצוב חדשני ובמידות קטנות במיוחד.
 
סמנכ"ל השיווק והמכירות במירס, משה בר צבי, מסר כי "באמצעות הקולקציה החדשה תנסה החברה למשוך קהלי יעד חדשים, שמסורתית לא היו מזוהים עימה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...