 |
חברת מירס יוצאת בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "מירס שלא הכרת", להשקת המכשיר הראשון בקולקצייה החדשה של מכשירי הסלולר עם ווקי-טוקי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, מוערך ב- 400 אלף דולר ויכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית, רדיו ארצי, עיתונות ארצית ואינטרנט. מדובר במכשיר מוטורלה i830, המשלב יכולות ווקי טוקי, סלולר ומקלט ניווט לוויני מבוסס GPS, בעיצוב חדשני ובמידות קטנות במיוחד. סמנכ"ל השיווק והמכירות במירס, משה בר צבי, מסר כי "באמצעות הקולקציה החדשה תנסה החברה למשוך קהלי יעד חדשים, שמסורתית לא היו מזוהים עימה".
|
 |
 |
 |
 |
|
|