 |
רשת האופנה ml (מתאים לי) תצא לראשונה בקמפיין פרסום בינלאומי, שיעלה בו זמנית בכלל הארצות בהן היא פועלת: ישראל, יוון, קפריסין, טורקיה ורומניה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושוע/ TBWA יצולם בישראל עם הדוגמנית הבינלאומית אנג'לה, שכיכבה גם בקמפיין האחרון של הרשת. היקף הקמפיין עומד על כ-2 מיליון דולר, מתוכם 40 אלף דולר יעברו לידיה של אנג'לה. הקמפיין בישראל, יעלה בסוף החודש, לקראת השקת קולקציית חורף 2004. יצוין כי תקציב הפרסום של הרשת בארץ, מסתכם בלמעלה מחצי מיליון דולר ויכלול: שלטי חוצות, עיתונות וקטלוג שיופץ למועדון הלקוחות . לדברי מנכ"ל ml , אבי מלכה , מסר: "אנו רואים בקמפיין בינלאומי כלי הכרחי על מנת למקסם את חשיפת המותג בחו"ל ולתת משמעות למיצוב המותג כנשי, אופנתי ונותן מענה שלא היה קיים עד כה לנשים מלאות ומעלה, במדינות כמו יוון וקפריסין". עוד הוסיף מלכה כי: "בכוונתו לתרגם את הקמפיין הישראלי לשפה המקומית מבלי לערוך שינויים משמעותיים." חברת ml נמצאת בבעלות אבי מלכה ומפעילה 58 סניפים בישראל וכן 13 חנויות ביוון, רומניה, קפריסין וטורקיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|