ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
סלקום תקים מתחם מופעים לקיץ
היקף הפעילות מוערך במיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
5/7/2004 16:11
חברת סלקום תנסה לתת מענה לכפר המוסיקה של קוקה-קולה באמצעות פעילות קיץ שתכלול מתחם ענק בחופי תל-אביב, חיפה ופלמחים.
 
המתחם יכלול מופעים של להקות וזמרים מובילים בתחום ההיפ הופ כגון: "סאבלימינל והצל" ו"הדג נחש". בניגוד לכפר המוזיקה בניצנים הפועל זו השנה השנייה, סלקום אינה תגבה תשלום מהמבקרים.
 
הערכות בענף הן כי היקף הפעילות יעמוד על כמיליון דולר.
 
השקת הפעילות תגובה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובשלטי חוצות, שיעלה באמצע חודש יולי באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון. הקמפיין החדש, ימשיך את הקו הפרסומי של החברה תחת המסר: "עד היום רק שמעת מהיום תתחיל לחוות/להיטרף/ להתרגש/לאהוב".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...