 |
חברת סלקום תנסה לתת מענה לכפר המוסיקה של קוקה-קולה באמצעות פעילות קיץ שתכלול מתחם ענק בחופי תל-אביב, חיפה ופלמחים. המתחם יכלול מופעים של להקות וזמרים מובילים בתחום ההיפ הופ כגון: "סאבלימינל והצל" ו"הדג נחש". בניגוד לכפר המוזיקה בניצנים הפועל זו השנה השנייה, סלקום אינה תגבה תשלום מהמבקרים. הערכות בענף הן כי היקף הפעילות יעמוד על כמיליון דולר. השקת הפעילות תגובה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובשלטי חוצות, שיעלה באמצע חודש יולי באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון. הקמפיין החדש, ימשיך את הקו הפרסומי של החברה תחת המסר: "עד היום רק שמעת מהיום תתחיל לחוות/להיטרף/ להתרגש/לאהוב".
|
 |
 |
 |
 |
|
|