ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יד מרדכי מתרחבת
השקיעה 2 מיליון שקל בכניסה לקטגוריית הקונפיטורות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/7/2004 15:15
חברת מכוורת יד מרדכי-עלית, הכריזה היום על כניסה לקטגוריית הקונפיטורות, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
 
יו"ר החברה, גיורא בר דעה, העריך היום כי החברה תתפוס נתח שוק של כ-25 אחוזים תוך 3 שנים. יצוין כי תחום הקונפיטורות הוערך בשנת 2003 בכ-82 מיליון שקלים.
 
לדברי בר דעה, המהלך הנוכחי הנו המשך טבעי לכניסה לתחום שמן הזית, בו המכירות עלו על התחזיות, והגיעו ללמעלה מ- 5 מיליון שקלים, תוך 3 חודשים.  "המהלכים הללו מחזקים את התפיסה שמותג מטריה כמו "יד מרדכי" מסוגל לכנס תחתיו מספר קטגוריות בעלות מאפיינים ומכנה משותף, במקרה זה - כשהטבע מחזיר אהבה".
 
במסגרת הכניסה לתחום, הושקה סדרה של קונפיטורות הכוללת שבעה טעמים שונים, בהם שלושה טעמים ייחודיים: מנגו ואפרסק, תפוח עץ עם קינמון ואננס עם קוקוס. לכל אריזה של קונפיטורה, תצורף תווית שונה עם הצעת הגשה, כדי להגדיל את אפשרויות השימוש.

יצוין כי קונפיטורה הנה מעדן העשוי מפירות המבושלים עם סוכר, ומכילה לפחות 45 אחוז פרי, בניגוד ל-35 אחוז בלבד בריבה.

מנהלת השיווק של יד מרדכי, טלי נחושתן, ציינה כי הצריכה לנפש של קונפיטורות בישראל הנה נמוכה ועומדת על 350 גרם בשנה, לעומת 772 גרם בארה"ב ו-3500 גרם בצרפת. לדבריה, "הנתונים הללו מצביעים על הפוטנציאל לגידול הטמון בשוק המקומי".
 
הכניסה לתחום תלווה בפעילות שיווקית שתכלול קמפיין טלוויזיוני של מותג המטריה ופעילות קד"מ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...