ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
לוגו חדש לשטיחי כרמל
"מרכז הפעילות השיווקית פונה ליצוא ולכן יש חשיבות למוטיבים בינלאומיים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/7/2004 14:40
חברת שטיחי כרמל שינתה את הלוגו, במטרה ליצור זיקה בין השטיחים לפריטי אופנה.

הלוגו החדש, שעוצב על-ידי משרד הפרסום פלד, מאופיין באותיות לועזיות אוניברסליות. בחברה מסבירים כי מרכז הפעילות השיווקית פונה ליצוא ולכן יש חשיבות ללוגו עם מוטיבים בינלאומיים.
 
לדברי מנכ"ל החברה, עופר איתני "למעלה מ- 50 אחוז מתוצרת החברה משווק לחו"ל, כשצפי המכירות לשנת 2005 בשוק הבינלאומי, מוערך ב-20 מיליון שקלים".

לקראת החגים צפוייה החברה לצאת בקמפיין פרסום בעיתונות, כאשר תקציב הפרסום השנתי של הרשת עומד כ-4 מיליון שקלים.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...