 |
חברת שטיחי כרמל שינתה את הלוגו, במטרה ליצור זיקה בין השטיחים לפריטי אופנה.
הלוגו החדש, שעוצב על-ידי משרד הפרסום פלד, מאופיין באותיות לועזיות אוניברסליות. בחברה מסבירים כי מרכז הפעילות השיווקית פונה ליצוא ולכן יש חשיבות ללוגו עם מוטיבים בינלאומיים. לדברי מנכ"ל החברה, עופר איתני "למעלה מ- 50 אחוז מתוצרת החברה משווק לחו"ל, כשצפי המכירות לשנת 2005 בשוק הבינלאומי, מוערך ב-20 מיליון שקלים".
לקראת החגים צפוייה החברה לצאת בקמפיין פרסום בעיתונות, כאשר תקציב הפרסום השנתי של הרשת עומד כ-4 מיליון שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|