ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יואב לוי - איש השיווק של חודש יוני
בתקופתו הגדילה אל-על את מספר הנוסעים ב-4 אחוז
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
4/7/2004 14:11
איגוד המפרסמים בחר ביואב לוי, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים באל על, כאיש השיווק של חודש יוני.
 
נימוקי הבחירה היו כי לוי משמש בתפקידו פחות משנתיים, ובתקופה זו הגדילה אל על את מספר הנוסעים בה ב – 4 אחוז. זאת בשנה (2003) בה רוב חברות התעופה הפסידו כסף -בעיקר בשל המלחמה מול עיראק.
 
עוד נמסר כי אחת הפעילויות השיווקיות המוצלחות עליהן היה לוי אחראי היתה "אל על קונקט" -  טיסות ההמשך, במסגרתה נוצרו קשרים עם כ-100 חברות תעופה המספקות לאל-על טיסות המשך ל-600 יעדים. מהלך זה הוביל תוך ארבעה חודשים לגידול של 50 אחוז בנתח השוק הזה והכנסה נוספת של 18 מיליון דולר.
 
לוי (34), שימש בעבר כסמנכ"ל סיטי בנק במשך שש שנים בתקופת החדירה לשוק הישראלי, ולפני כן כסמנכ"ל AIG .
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...