ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין לקפה של עלית
ג. יפית ומאיה ישעיהו יציגו את מבצע הקיץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
4/7/2004 11:10
חטיבת הקפה של עלית יוצאת בקמפיין פרסום טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום של ג. יפית, בעלות כוללת של כ- 300 אלף דולר.
 
הקמפיין, שיימשך כשבועיים, מציג את מבצע הקיץ של עלית, תחת הסיסמא: "פנטזיה של מבצע מעלית".
 
הקמפיין כולל 3 סרטונים ומככבות בו ג. יפית ומאיה ישעיהו, המשתעשעות במשחקי מילים הקשורים לפנטזיה.
 
במסגרת המבצע, כל הרוכש שניים ממוצרי הקפה הנמס של החברה (מעל 200 גרם), יוכל לרכוש גלידת פנטסיה של שטראוס ב- 2.99 שקלים בלבד.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...