 |
חטיבת הקפה של עלית יוצאת בקמפיין פרסום טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום של ג. יפית, בעלות כוללת של כ- 300 אלף דולר. הקמפיין, שיימשך כשבועיים, מציג את מבצע הקיץ של עלית, תחת הסיסמא: "פנטזיה של מבצע מעלית". הקמפיין כולל 3 סרטונים ומככבות בו ג. יפית ומאיה ישעיהו, המשתעשעות במשחקי מילים הקשורים לפנטזיה. במסגרת המבצע, כל הרוכש שניים ממוצרי הקפה הנמס של החברה (מעל 200 גרם), יוכל לרכוש גלידת פנטסיה של שטראוס ב- 2.99 שקלים בלבד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|