/images/archive/gallery/132/283.jpgלוגו - R3
יחסי ציבור
"פישנזון" יככב בקמפיין לאמצעי מניעה
הרשות השנייה דרשה להחליף את המילה "לגמור" בסיסמת הקמפיין
דפדף בכלכלה
NRG מעריב 4/7/2004 10:48
חטיבת ה- OTC בחברת אגיס יוצאת בקמפיין לאמצעי המניעה - 3R, תחת הסיסמה "יש הרבה דרכים להתחיל אבל רק דרך אחת לסיים". יצוין כי בהוראת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו צונזרה המילה "לגמור" בסיסמת הקמפיין והוחלפה במילה "לסיים".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכלול 3 סרטוני טלוויזיה בהיקף של כ-400 אלף דולר - סכום הגבוה פי 3 מתקציב הפרסום של המותג בשנה הקודמת. מדובר בקמפיין הטלוויזיה הראשון למותג מזה 7 שנים.
בכל סרטון יוצגו דמויות מבדחות המנסות להתחיל עם בחורה באמצעות משפטי התחלה נדושים וזוכה לטריקת דלת בפרצוף. בסרטונים יככב אורי כבירי המוכר כ"פישינזון" מסרט הקאלט "אלכס חולה אהבה".
במקביל לעליית הקמפיין יוצאת אגיס במבצע זוגות, במסגרתו יימכרו שני זוגות אריזות קונדומים ב-39.99 שקלים.