 |
באחד הימים העמוסים בתולדות היחסים בין המפרסמים ופרסומאים לבין הרשות השנייה, קבע בג"ץ כי חברת סקצ'רס תאלץ לתקן את תשדירי הפרסומת שלה בהשתתפות אגם רודברג. כזכור, בראשית החודש עתרהיבואנית נעלי סקצ'רס MGS ספורט טריידינג בע"מ לבית המשפט העליון כנגד הרשות השנייה. החברה טענה כי שידורי הקמפיין שלה, שבהם השקיעה 750 אלף דולר, נפסלו על ידי הרשות ללא צידוק.
שופטי בג"צ, יעקב טירקל, איילת פורקצ'ייה ואליקים רובינשטיין, הביעו דעתם כי התשדירים בעייתיים ויש להגישם מחדש לרשות. עוד קבעי השופטים, כי במידה והרשות השנייה וחברת סקצ'רס לא יגיעו להבנות תוך שבועיים, יוחזר הדיון לבג"צ באותו הרכב. הרשות טענה כי התשדירים כוללים רמיזות מיניות ואלימות שאינם מתאימים לקהל היעד הצעיר. מנשה סמירה, יו"ר מועצת הרשות השנייה: "אני מקווה שלא נזדקק להגיע לבית המשפט. אנחנו דוגלים בהידברות ומצפים שהמפרסמים ייקחו אחריות ויציעו תשדירים יצירתיים ואחראים, תוך גילוי אחריות ציבורית ומקצועיות".
שאול מידן, מבעלי משרד הפרסום מידן שנהב, מפיקי הפרסומת נכח בבית המשפט: "הרשות בשלב הראשון פסלה את שלושת התשדירים לחלוטין ומה שבג"ץ אמר שעם שינויים קלים ניתן לשדר את הפרסומות. אנחנו הצענו עוד בהתחלה להגיע לפשרה עם שינויים קלים והרשות סירבה. נציע מספר שינויים ונקווה שהרשות תקבל אותם".
|
 |
 |
 |
 |
|
|