 |
/images/archive/gallery/127/746.jpg משה גאון, מנכ''ל באומן בר ריבנאי.
צילום: יהונתן שאול  |
|
משה גאון: "זו טעות לייצר לוחמה מיותרת מול הרשות השנייה" |
|
איגוד המפרסמים מתכוון להעביר אמנה לעיונם של איגוד הפרסומאים וגופי השידור. רק אחר-כך היא תועבר לרגולטור |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 24/6/2004 13:11 |
|
|
|
|
 |
איגוד המפרסמים יסיים במהלך היום לחבר "אמנה של אמינות והגינות בפרסום" ובכוונתו לאשרר אותה עם איגוד הפרסומאים וגופי השידור השונים. לאחר קבלת אישור הנמענים מתכוונים המפרסמים להגיש את האמנה לעיונה של הרשות השנייה.
תלמה בירו, מנכ"לית איגוד המפרסמים, אמרה היום ל-NRG מעריב כי לרשות השנייה אין חלק בכתיבת אמנת הפרסום המשותפת. בירו הדגישה, כי אין בכוונת האיגוד לפתוח חזית מאבק מול הרשות. גם משה גאון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי, שהשתתף אתמול בדיון ועדת האתיקה ברשות, אמר כי "זו טעות לייצר לוחמה מיותרת מול הרשות השנייה. צריך למצוא דרך לשתף פעולה עם הרשות. הדרך הנכונה לעבוד עם המחוקק היא לשבת איתו ולהגיע ביחד להסכמות, לפני שהמחוקק לוקח על עצמו לייצר חוקים ותקנות בנושא" הסביר.
עוד הוסיף כי אנשי הוועדה מונו לבצע תפקיד מסוים ולכן הוא מאמין בשיתוף פעולה איתם "במקום לייצר גישות קיצוניות, שלאחר מכן יהיה קשה לגשר עליהם". בירו מסבירה שכבר לפני חצי שנה, התכנס איגוד המפרסמים והודיע על כוונתו להוביל מהלך לכתיבת אמנה של אמינות והגינות בפרסום.
בתגובה לפרסומים אודות "התחממות החזית" בין הצדדים, מסר מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר: "הרשות השנייה היא זו שצריכה לאשר את התשדירים בערוץ 2 ובערוץ 10. חבל ומצער שהאיגודים בוחרים לא לשתף פעולה עם ועדה שחברים בה אנשים מהשורה הראשונה בתחום האתיקה. הניסיון שלנו הוא כן ליצור דו-שיח בין הצדדים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|