ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
לראשונה פרסומת ריחנית: קמפיין אינטראקטיבי לאבקת הכביסה "טיפ"
הקמפיין, שיוקרן בערב אחד בלבד, ישלב בו-זמנית דיוור ישיר בעיתונות, קמפיין טלויזיוני והעברת מגוון הריחות של אבקת הכביסה באופן מוחשי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
אסנת כותן
24/6/2004 9:18
חברת פרוקטר אנד גמבל ישראל, יצרנית אבקת הכביסה "טיפ", תעלה ב-24 ביוני , קמפיין אינטראקטיבי ראשון מסוגו בישראל לסדרת אבקות הכביסה הריחניות של טיפ החדשה. עלות הקמפיין הריחני, שתכליתו הצגת הנינוח של אבקת הכביסה, כ-800 אלף שקל והוא הופק באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס וחברת קידום המכירות פרומרקט.
 
הקמפיין, שיוקרן בערב אחד בלבד, ישלב בו-זמנית דיוור ישיר בעיתונות, קמפיין טלויזיוני והעברת מגוון הריחות של אבקת הכביסה באופן מוחשי. בבוקר עליית הקמפיין, יצורף לעיתון מעריב חוברת פרסום (אינסרט) שבה יוטבעו 3 ריחות האבקה.
 
בערב ישודר קמפיין טלויזיוני שעוצב להפעיל את הצופים, ולהתמצא בחוברת, בסרטון ובריחות אבקת הכביסה. במסגרת זו יתבקשו הצופים שישתתפו בפעילות להריח את ריחות האבקה בעלון, להתקשר לתיבת טלמסר ולענות על שאלה המתייחסת לתוכני הסרטון ולזכות בפרסים. לדברי ג'ק לוונט, מנהל השיווק של טיפ: "מטרתה של הפרסומת הריחנית האינטראקטיבית, הראשונה בישראל, הינה להעביר לצרכנים את תחושת הריח.טלויזיה ודיוור ישיר,בצירוף הפעלת 4 חושים - ראייה, מישוש, ריח ושמיעה - נותנים מענה לצורך זה ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...