 |
הקרב בתחום המשקאות הקרים מתחמם: פרימור ופריגת משיקות שני משקאות חדשים. חברת גניר, יצרנית מיצים סחוטים ונקטרים במותג "פרימור" פיתחה קטגוריה חדשה בתחום המיצים: "סמות'י" (SMOOTHIE) - נקטר קטיפתי מצונן מועשר בסיבים תזונתיים. בפיתוח סדרת המוצרים החדשה השקיע המפעל כחצי מיליון דולר. הסדרה מוצעת ב-3 טעמים - פסיפלורה, מנגו ואננס. יורם אפרתי, מנהל השיווק בגניר, מציין כי סדרת סמות'י פותחה במטרה למתוח את קטגוריית המיצים הסחוטים המצוננים שחברת פרימור מובילה בה, בנתח שוק של 55.4%, על פי נתוני נילסן. עוד ציין, כי קטגוריית הסמות'י - משקאות קטיפתיים, הפכה לטרנד עולמי, הזוכה לצמיחה מתמדת במיוחד באירופה ובארצות הברית. בקטגוריית הסמות'י פותחו בעולם מספר אפשרויות ליצירת משקאות קטיפתיים-עם תוספת של חלב, סויה, פירות עם קרח ועוד. גניר היא הראשונה אשר פיתחה נקטר קטיפתי מצונן בעל אספקטים בריאותיים - מועשר בסיבים תזונתיים. המשקאות החדשים המוצעים במקררים הם בעלי אורך חיי מדף של עד 45 יום והם יימכרו בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות, במחירים של 11.85 שקל לבקבוק של ליטר. גם פריגת לא נחה והיא מרחיבה את קטגוריית המיצים הקפואים ומשיקה פיתוח עולמי חדשני - פריגת פריז (freeze) - מנה אישית קפואה להכנת מנה אישית של מיץ, שתשווק באריזות של 50 גרם כל אחת, במאגדת של רביעיית גביעים בטעמי תפוז או לימון. פריגת היא שחקנית בלעדית בישראל בקטגוריית המיצים הקפואים, והיא צמחה בשנה האחרונה, מאז ההשקה המחודשת, בכ-18%. מהחברה נמסר,כי פריגת פריז,הוא פיתוח ישראלי ייחודי ראשון מסוגו בעולם של תרכיזי מיץ קפוא במנה אישית. נילי חלאבין, מנהלת מותג פריגת פריז, מסרה כי השקת פריגת פריז במנה אישית, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל, תלווה בקמפיין פרסום עיתונות באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT . מחירי פריגת פריז במנה אישית ברביעיית גביעים: 4.10-4.50 שקלים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|