ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מכירות הגבינות הרכות בחג השבועות צמחו ב-18.5 אחוז
שטראוס, תנובה וטרה רשמו עלייה בנתח השוק על חשבון המחלבות הקטנות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
20/6/2004 17:15
חג השבועות עבר ויצרניות הגבינה הלבנה נוברות בנתוני נילסן. סך המכירות בקטגוריית הגבינות הרכות עמד במאי 2003 על 38.4 מיליון שקלים. במאי 2004 צמחו המכירות ל-45.5 מיליון.
 
שטראוס מחלבות הציגה עלייה בנתח השוק בקטגוריה בשיעור של כ-5 אחוזים בהשוואה לחודש אפריל (נילסן 05/04). סיגל שילוני מנהלת השיווק של שטראוס, ציינה כי במחלבה גאים להציג נתונים אלה במיוחד לאור מדיניות החברה להשקיע בחג השבועות בנקודות המכירה בלבד ולא באפיקי פרסום נוספים בניגוד להשקעות אחרות במשק.
 
במחלבת
תנובה נרשמה עלייה בנתח השוק בהשוואה בין שני החגים. הנתונים הכספיים מורים על עלייה מ-48 אחוז בשבועות 2003 ל-51.3 אחוז בחג הנוכחי. תנובה מדווחת גם על עלייה בהיקף המכירות של 5 אחוזים בשבועות 2003 לעומת 2004.
 
במחלבת
טרה מדגישים כי על-פי נתוני נילסן, מכירות החברה עלו ב-18 אחוז בשבועיים שלפני החג, בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה. עוד עולה מהנתונים כי בשוק הפרטי הגדילה החברה את נתח השוק שלה מ-4.9 אחוזים במאי 2003 ל-5.6 אחוזים במאי 2004. בשוק המבורקד, שמרה המחלבה על נתח השוק הכספי שלה שעמד על כ-10 אחוז. דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה, אמר: "הפעילות שלנו בשוק הפרטי המבורקד והלא מבוקרד מתחילה לשאת פירות והתוצאות של שבועות הן הוכחה לכך".

נתחי השוק של שלוש המחלבות הגדולות עלו על חשבון נתח השוק של
מחלבות גד (ירידה מ-0.7 אחוזים במאי 2003 ל-0.6 אחוזים במאי 2004) וטופוטי ישראל (2.5 אחוזים לעומת 1.2 אחוזים).
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...