 |
/images/archive/gallery/103/760.jpg שר האוצר, בנימין נתניהו.
צילום: פלאש 90  |
|
גיל סמסונוב הודף הביקורת על הקשר בין קרבתו לביבי נתניהו לבין הזכייה במכרז האוצר |
|
גליקמן נטלר סמסונוב זכו בתקציב הפרסום לקמפיין הפרטת בנק לאומי |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
מיטל זדה 20/6/2004 15:23 |
|
|
|
|
 |
משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של האוצר לקמפיין הפרטת בנק לאומי. את המכרז ניהלה חברת מ.י נכסים כאשר המשרד השני שהתמודד על התקציב היה אדלר חומסקי & ורשבסקי Grey. התשלום למשרד הזוכה מתבצע על בסיס תשלום לפי שעת יעוץ, בהתבסס על מחירון החשב הכללי. המחיר הרשמי לשעה נע בין 150 שקל ל-350 שקל, לפי דרגתו של היועץ. גיל סמסונוב הגיב על הזכייה ועל ההשערות שפורסמו בדבר קבלתו את המכרז עקב קרבתו לשר האוצר: "השיקול שלי להשתתף בפרויקט, למרות שהרווח הוא מאוד צנוע בגלל שאין כאן קניית מדיה, הוא האתגר שלנו כמשרד והמשמעות המקצועית של הצלחת מבצע שיווקי כזה. זה מה שמעניין אותנו כמשרד ומי שלא ניגש למכרז, כי לא רואה בכך רווח גדול, לדעתי מפסיד. הוא מפסיד כי מדובר באתגר מקצועי חריג מאוד ממה שהכרנו עד כה בארץ". גליקמן וחברת מ.י נכסים, יחד עם אנשי משרד האוצר יעבדו על בניית האסטרטגיה הפרסומית של הקמפיין, שיסביר לציבור מהי ההפרטה, מהו הסכום שיקבל כל תושב ישראל בשל צעד זה, והיכן וכיצד יהיה אפשר לפדות את הכסף.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|