ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
הכינו את הג'ינס
"צבע כחול-עמוק מדהים, מכל מחוטב ואלגנטי, וניחוח נאה, צעיר, רענן וגברי, אבל חסר ייחוד"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מעריב
18/6/2004 12:24
"צבע כחול-עמוק מדהים, מכל מחוטב ואלגנטי, וניחוח נאה, צעיר, רענן וגברי, אבל חסר ייחוד". זו דעת בכיר הבוחנים על COOL WATER DEEP, בושם גברי מבית דווידוף (קבוצת לנקסטר) שעולה 336 שקל ל-50 מ"ל או-דה טואלט.
 
"לא נכון, יש לו דווקא אישיות והיא אפילו חביבה", טענה נגדו הבכירה. "אולי, אבל לא מגובשת", ענה הגבר וסיים בכך את הוויכוח. יש בבושם מנדרינה וקיווי, מרווה, עצים ומושק, והוא ישמח צעירים לובשי ג'ינס יותר מאשר את אבותיהם בחליפות.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...