ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
המרענן של הקיץ
הנוזל הזהוב-ענוג שוכן בבקבוק מעוצב בקווים קלאסיים, ועולה 420 שקל ל-75 מ"ל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מעריב
18/6/2004 12:28
הוא לא מי-קולון או פרפום, הוא "מים רעננים". הבושם הקיצי החדש של ג'ורג'יו ארמאני, "סנסי", " ווייט נוטס" (תווים לבנים) הוא, לדעת צוות המדור, "קליל, מעודן, רענן ורך, כמעט מרחף, נשי מאוד".
 
יש בו תערובת "מרתקת" של מרכיבים עם נוכחות בולטת של הדרים, והוא "יקל על המתבשמות בו את עומס לחות הקיץ".
 
הנוזל הזהוב-ענוג שוכן בבקבוק מעוצב בקווים קלאסיים, ועולה 420 שקל ל-75 מ"ל, מחיר מכובד לכל הדעות, גם לו מדובר היה בפרפום. "לכן, קיצצנו חצי ציון מהחמישה המגיעים לו מטעמי איכות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...