 |
בנק לאומי חילק את תקציב המדיה שלו, בהיקף 9 מיליון דולר, בין משרדי הפרסום מק'אן אריקסון ופובליסיס אריאלי. בנוסף הוציא הבנק למכרז גם את תקציב הדפוס המוערך ב-70 מיליון שקל בשנה.
בין המשרדים בוצעו חילופים בתקציבי הפרסום. מק'אן תטפל במותג בנק לאומי ובחברת אופק פסגות, שזהו התקציב העיקרי ואילו אריאלי יטפלו בתקציב הפרסום של לאומי קארד, לאומי למשכנתאות, הישיר הראשון וחברת פיא. לאחר החילופים בתקציבים, מק'אן יחזיק בכ-60 אחוז מתקציב הפרסום (5.4 מיליון דולר) ואילו 40 האחוזים הנותרים ישארו בידי אריאלי וחברת רכש המדיה זניט, מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. יונה פוגל, סמנכ"ל בנק לאומי, אמר בנושא כי "כל פרסומאי יטפל ברכש המדיה של המותגים שהוא מטפל בהם גם בתחום הקריאייטיב". את ההחלטה להוציא את תקציב המדיה למכרז קיבלה ההנהלה בעקבות המלצה של חברת הייעוץ מקנזי, שבחנה את מערך השיווק של הבנק, והציעה לבדוק את מחירי המדיה ואופי תכנון הפעילות האסטרטגית שלו במדיה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|