ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הפרסומת של הונדה נפסלה לשידור אבל רצה באינטרנט
בסרטון שנפסל, נראה נהג הסיביק מגיע לאזור מפוקפק שבו נמצאות כמה "נערות עובדות"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
גיל מלמד
17/6/2004 9:27
סרטון פרסום להונדה "סיביק", אשר הופק עבור חברת מאיר, יבואנית וולבו, הונדה ויגואר לישראל, נפסל לשידור בטלוויזיה - אבל "מתרוצץ" ברשת האינטרנט. הסרטון, שהופק בידי משרד מקאן-אריקסון, הוא חלק מסדרת סרטונים שבהם נראה גבר בגיל העמידה "עושה חיים" עם הונדה סיביק ו"שוכח" שבעצם מדובר (גם) במכונית משפחתית.

בסרטון שנפסל, נראה נהג הסיביק מגיע לאזור מפוקפק שבו נמצאות כמה "נערות עובדות". לאחר שהוא מעלה אחת מהן למכוניתו, והעניינים מתחילים להתחמם, מביטים השניים אל המושב האחורי - רק כדי לגלות שם את אשתו ושני ילדיו של הנהג. ואז מופיעה "שורת המחץ": "לפעמים אתה שוכח שמדובר במכונית משפחתית". מקור בחטיבת הונדה בחברת מאיר מסר ל מעריב, שהסרטון הוגש לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו לפני כחודשיים, אולם נפסל בידיה לשידור בטענות שונות.

שירה מרגלית, מנכ"ל מקאן-אריקסון, אמרה כי הסרטון הופק במטרה להצחיק, "מפני שמותג שיכול לצחוק על עצמו מוכיח את הכוח שלו". לדבריה , "לא ייתכן שבאמצע תוכנית כמו"' סקס והעיר הגדולה', המשופעת ברמיזות מיניות, ייפסל לשידור סרטון פרסום מצחיק ותמים בטענה שהוא עלול לפגוע ברגשותיהם של ילדים". לדברי מרגלית, עורכי הדין של משרד הפרסום מנהלים מגעים עם הרשות בניסיון לאשר את פרסום הסרטון. לא ידוע כיצד התגלגל הסרטון לאינטרנט,אמרה מרגלית,אולם הדבר לא נעשה באופן מכוון.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...