 |
"חדשנות" היא בטח לא תכונה שניתן להדביק למכשירי הטלפון הסטנדרטיים של בזק, במיוחד אם נשווה אותם למכשירים הסלולריים, שמציעים לנו כבר כמה שנים יותר ויותר פונקציות. לאחר יום מפרך שבו אנו שולטים ביד רמה במכשיר הסלולרי, מדפדפים בספר הטלפונים הפנימי, שולחים ומקבלים הודעות כתובות, ומזהים שיחות נכנסות לפי צלצול מיוחד - למי יש כוח להתיישב מול הטלפון של בזק, להוציא את ספר הטלפונים המתפורר ולהתחיל לחייג. נכון, שיחות בבזק זולות יותר, אך לאחר שהחברות הסלולריות כבר השתלטו על הבדלי איכות השיחות, רבים מאיתנו נכנעים לעצלנות ומחייגים גם מהבית באמצעות המכשיר הסלולרי. חברות הסלולר שמחות, אך בזק סובלת מתופעה זו כבר כמה שנים. הכנסותיה משיחות קוויות ירדו ב-25% במהלך 5 השנים האחרונות. ללא ספק, לעצלנות של לקוחות בזק יש חלק בזה. מבט מהיר לעבר המכשירים הדיגיטליים של בזק לא משאיר ספק המטרה היא להציג חלופה לטלפון הסלולרי. הטלפון הדיגיטלי של בזק נייד בבית, קטן ומתאים לכיס, וכולל את כל היישומים שאנו מצפים להם בטלפון סלולרי. בזק מאפשרת ללקוחותיה להמשיך בפינוק, ובמקביל אולי גם תיהנה החברה מהכנסות נוספות משירות ההודעות הכתובות. השירות ה"חדשני" של בזק קיים בסלולריים כבר יותר מעשור, השאלה היחידה שעולה היא מדוע לקח כל-כך הרבה זמן למונופול להפנים את דרישות הלקוחות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|