ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שני טעמים חדשים ל"פאוזה"
חברת שירותי הקפה למשרד צופה שבעשור הקרוב השוק יכפיל את עצמו פי שלושה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
15/6/2004 11:01
חברת פאוזה, המתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי שתייה חמה וקרה, משיקה שני משקאות ללא תוספת סוכר ודלי שומן למכונות השתייה האוטומטיות. בפיתוח והחדרת המוצרים והטעמים החדשים השקיעה "פאוזה" כ-250 אלף ₪.
 
מנכ"ל החברה, ליאור בן ארצי, מוסר כי: "פאוזה זיהתה את הפוטנציאל לצד הצורך ההולך וגובר למשקאות דיאטטיים. במציאות של היום עם המודעות הגבוהה לבריאות ותזונה מחייבת גם את העוסקים בענף שירותי הקפה והשתייה למשרדים להתחדש בתחום ולהגיב בהתאם".
 
הטעמים החדשים המושקים הם פרנץ ונילה ללא סוכר ושוקו ללא סוכר. בנוסף, יוצא לשוק טעם טירמיסו למכונות האוטומטיות.

על פי נתוני החברה, שוק שירותי הקפה המשרדיים בישראל מגלגל כיום כ-100 מיליון ₪ בשנה וכולל כ-10,000 מכונות אוטומטיות. החבה צופה שהשוק יגיע בעשור הקרוב להיקף של 300 מיליון ₪ בשנה ו-30,000 מכונות.

פאוזה היא חברה בבעלות
קבוצת מי עדן.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...