 |
מחלבת טרה יוצאת בקמפיין חדש למותג ג'ננה, רק בבתי הקולנוע. במחלבה מסבירים כי ההחלטה לפרסם בבתי קולנוע בלבד נובעת מתוך ראייה שיווקית אסטרטגית. הקמפיין, שהופק באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, נאמד בכ-700 אלף ₪ ומהווה סרט המשך לסרטון "הכיתה", כאשר גם הפעם מככבת בו המורה - השחקנית אנבלה יעקב רודיקה. הסלוגן - "מת משיעמום, קח ג'ננה של טרה" - ממשיך לככב גם בסיטואציה שנבחרה בסרט החדש. הסרטון יעלה עד סוף אוגוסט בכ-50 אלף הקרנות ברשת בתי הקולנוע של גלובוס גרופ. מנתוני החברה עולה כי המחלבה הנה יצרנית מוצרי החלב השנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב ובעלת נתח שוק של 12-14 אחוז משוק החלב. החברה סיימה את שנת 2003 במחזור של כ-125 מיליון דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|