ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רשת סנסור גדלה
רשת מוצרי החשמל - סנסור - מתכננת לפתוח 8 חנויות ענק תחת השם "ביג סנסור" ולסגור חנויות שכונתיות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
13/6/2004 18:50
רשת מוצרי החשמל  - סנסור - מתכננת לפתוח 8 חנויות ענק תחת השם "ביג סנסור" ולסגור חנויות שכונתיות. החנות הראשונה, שנפתחה באשדוד, על שטח של כ-1000 מ"ר מחליפה את החנות הקטנה של סנסור שהייתה בעיר. מדובר במהלך משמעותי ברשת סנסור, שבשנים האחרונות כמעט ולא טופלה לעומת הרשת האחות בקבוצת שקם - שקם אלקטריק.
 
לדברי דודי מנטין, מנכ"ל רשתות חשמל מקבוצת שקם, ההשקעה הכוללת בכל המהלך תהיה כ-20 מיליון שקל תוך צפייה למחזור מכירות של כ-24 מיליון שקל לכל חנות. כיום יש לרשת 13 סניפים ברחבי הארץ וישארו ברשת 11 חנויות, מתוכן 8 גדולות ו-3 חנויות רגילות.
 
במסגרת העיצוב החדש של הרשת יוצבו לצד כל המחלקות בחנויות סטנדים עם הדרכה והסבר בנושאים שונים. כגון: איך לבחור ולקנות מוצר, טיפים לקניה, מדיניות שירות והחזרות מוצרים ועוד. לדברי בני תתר, מנהל מכירות ארצי ברשת, החנויות יעוצבו במתכונת שתאפשר צפייה על כל מחלקות החנות מנקודת הכניסה ללא מוצרים שמגבילים את שדה הראיה.
 
הפיתרון להצגת המוצרים הגבוהים, כדוגמת מקררים, בא לידי ביטוי בהצבתם בעורף החנות. בחנויות תהיה מחלקת מולטימדיה על שטח של כ-60 מ"ר, מחלקת מיחשוב כולל אביזרים משלימים ושילוט מלא ברוסית.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...